Φίλοι του Τ.Μ.Θ.

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Γκάρι Κασπάροφ: Οι άνθρωποι δεν θα αντικατασταθούν από τις μηχανές

E-mail Εκτύπωση PDF

 

?“???¬??? ?š?±?ƒ?€?¬????†: ?Ÿ?? ?¬?½????‰?€???? ?????½ ???± ?±?½?„?????±?„?±?ƒ?„?±??????½ ?±?€?Œ ?„???‚ ???·?‡?±?½?­?‚

 

Newsroom , CNN Greece

Τετάρτη, 15 Μαίου 2019

Ο κορυφαίος σκακιστής και θρύλος για τους ανθρώπους της μαθηματικής και σύγχρονης σκέψης, Γκάρι Κασπάροφ, ενέπνευσε το ακροατήριο του διεθνούς φόρουμ της Microsoft που έγινε στην Αθήνα, με μια ομιλία με τίτλο «Το λαμπρό μέλλον του Ανθρώπου και Μηχανής» (The Bright Future of Human+Machine).

Μιλώντας στο φόρουμ παραδέχθηκε πως «όταν το 1997 έχασα από τον Deep Blue έχασα γιατί είχα κάνει περισσότερα λάθη. Ο Deep Blue, όμως, δεν ήταν κάποια πανέξυπνη μηχανή, κάθε άλλο, απλά δεν επαναλάμβανε την ίδια τακτική στο παιχνίδι του».

«Δεν θα πρέπει να υπάρχει το δίλλημα, άνθρωπος ή μηχανή» υποστήριξε ο Γκάρι Κασπάροφ. «Η ανθρώπινη διαίσθηση και η ανθρώπινη εμπειρία όταν συνεργάζονται με την αναλυτική δύναμη και την ταχύτητα των μηχανών, μπορούν να πετύχουν πολλά». Και κατέληξε λέγοντας: «Οι μηχανές δεν θα αντικαταστήσουν την ανθρώπινη δημιουργικότητα ούτε τη συναισθηματική ευαισθησία. Θα μας βοηθήσουν, όμως, να εξερευνήσουμε νέους ορίζοντες τους οποίους δεν έχουμε καν φανταστεί

Οι επιχειρήσεις πρέπει να δράσουν τώρα αν δεν θέλουν να μείνουν πίσω

Η διεθνής εμπειρία κατείχε επίσης σημαντική θέση στο συνέδριο, με τον κάθε ομιλητή να δίνει το δικό του στίγμα.

Ο βραβευμένος με Emmy, και σημαντική προσωπικότητα της Microsoft για θέματα τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, Σον Αλεξάντερ (Microsoft Principal Director, Microsoft AI, Microsoft Corp.) μίλησε για το πώς έχει εξελιχθεί το η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και πού έχει φτάσει η τεχνολογία της εταιρείας: «Το ΑΙ μιλάει για λογική, κατανόηση και αλληλεπίδραση. Τα τελευταία χρόνια έχουμε πετύχει στις 4 βασικές διαστάσεις της φυσικής αλληλεπίδρασης: στην αναγνώριση εικόνας, την αναγνώριση ομιλίας, την αυτόματη μετάφραση και την αυτόματη κατανόηση, όταν δηλαδή ένα bot μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις, κατανοώντας τα συμφραζόμενα. Η Microsoft σε όλους αυτούς τους τομείς, είναι πολύ πιο μπροστά από όλες τις άλλες εταιρείες μαζί».

Ο Κρις Μπράουερ, Director of Innovation in theInstitute of Management Studies at Goldsmiths, University of London, αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Βρετανίας: «Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη δυνατότητα να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη του ΑΙ, αρκεί οι οργανισμοί να ενεργήσουν τώρα». Για να γίνει αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντική η ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων:

Οι εταιρείες πρέπει να έχουν στρατηγική σκέψη για το πώς μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους τους να προσαρμοστούν στις νέες τεχνολογίες. Με τους ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι επιχειρηματικοί ηγέτες να υιοθετήσουν μία υπεύθυνη προσέγγιση για την ενσωμάτωση του ΑΙ, ώστε να διασφαλίσουμε ότι το δυναμικό των επιχειρήσεων θα αισθάνεται και θα κατανοεί τα οφέλη από τις νέες τεχνολογίες.

Ο Μάικ Μπουγκέμπε, διεθνής ομιλητής και ιδρυτής του Lens.ai, είπε μεταξύ άλλων: «Το ΑΙ είναι ένα ταξίδι, μια διαρκής αναζήτηση. Μία και μόνο ιδέα δεν είναι ποτέ αρκετή!» και συνέχισε τονίζοντας: «Για να επιτύχει μια εταιρεία, πρέπει να αλλάξει τρόπο σκέψης, όχι developer. Δεν είναι οι αλγόριθμοι το πρόβλημα, αλλά η έλλειψη εκπαίδευσης της ηγεσίας. Η υγιής και έξυπνη ηγεσία φροντίζει να εκπαιδεύεται».

Περισσoτερα...
 

Der Spiegel: Η Google γιορτάζει τον εφευρέτη του «τεστ Παπανικολάου»

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Τρίτη, 14 Μαΐου 2019

 

Για το λεγόμενο τεστ-Παπ, οι γιατροί συλλέγουν κύτταρα του τραχήλου για να ανιχνεύσουν εγκαίρως τον καρκίνο. Η διαδικασία αναπτύχθηκε από τον Έλληνα γιατρό Γεώργιο Παπανικολάου.

Ένας άνδρας με ιατρική μπλούζα κάθεται μπροστά από ένα μικροσκόπιο και εξετάζει ένα δείγμα, ενώ στον τοίχο πίσω του κρέμεται το ανατομικό σχέδιο μιας γυναίκας: Αυτήν την εικόνα μπορούσε να δει κάποιος τη Δευτέρα στην αρχική σελίδα της Google σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία τιμούσε τα 136α γενέθλια του Έλληνα γιατρού Γεωργίου Παπανικολάου, ο οποίος ανέπτυξε το «τεστ Παπανικολάου» στις αρχές της δεκαετίας του 1920, ώστε να εντοπίζεται στα πρώτα του στάδια ανάπτυξης ο καρκίνος της μήτρας, ο πιο κοινός καρκίνος στις γυναίκες. Ο καρκίνος της μήτρας, αν εντοπιστεί νωρίς, θεραπεύεται σχεδόν κατά 100%.

Ο Γεώργιος Παπανικολάου γεννήθηκε το 1883 στην Ελλάδα. Εκεί σπούδασε ιατρική και «φλέρταρε» με τη μουσική σταδιοδρομία. Αργότερα πήγε και στη Γερμανία, όπου αφοσιώθηκε στη φιλοσοφία. Στην Ελλάδα παντρεύτηκε την Ανδρομάχη Μαυρογένη, η οποία αργότερα τον βοήθησε σημαντικά στην ιατρική του έρευνα. Το 1913 το ζευγάρι μετακόμισε στις ΗΠΑ.

Από το 1916 ο Παπανικολάου εργάσθηκε στο Πανεπιστήμιο Cornell και ξεκίνησε την έρευνά του στο γυναικολογικό του τμήμα. Το 1928 δημοσίευσε τα ευρήματά του σχετικά με το λεγόμενο επίχρισμα Παπανικολάου, εν συντομία: τεστ Παπανικολάου. Από τα επιχρίσματα κυττάρων του τραχήλου προέβλεψε την απειλή για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας.

Ακόμη και σήμερα, η μέθοδος αυτή χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του καρκίνου.

Ο Παπανικολάου πέθανε στη Φλόριντα το 1962. Βραβεύτηκε πολλές φορές για το έργο του, κερδίζοντας μεταξύ άλλων το βραβείο Albert Lasker Κλινικής Ιατρικής Έρευνας.


Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ, Der Spiegel

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 16 Μάιος 2019 11:07
 

Όσα θα απολαύσεις δωρεάν στη Θεσσαλονίκη στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων!

E-mail Εκτύπωση PDF

 

 

Η 18η Μαΐου ορίστηκε το 1977 ως Διεθνής Ημέρα Μουσείου από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), με στόχο να αναδειχθεί ο ρόλος των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία. Το θέμα της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων για το 2019 είναι "Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσης". Το συγκεκριμένο θέμα επιλέχθηκε από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων με το σκεπτικό να καταδείξει το γεγονός ότι τα μουσεία στις μέρες μας έχουν εξελιχθεί σε χώρους επικοινωνίας λαών και πολιτισμών και αποτελούν γόνιμο έδαφος για τη δημιουργία συνεργασιών και δικτύων ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν φέτος στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων:

 

Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού




10:00 και 12:00 Θεματική ξενάγηση στην έκθεση του Λευκού Πύργου, εστιασμένη στη χρήση των νέων τεχνολογιών. Το Μουσείο έχει αναπτύξει στους ορόφους του Λευκού Πύργου μία έκθεση όψεων της ζωής των Θεσσαλονικέων διαχρονικά βασισμένη στις νέες τεχνολογίες. Ο Λευκός Πύργος, το οθωμανικό μνημείο- τοπόσημο της Θεσσαλονίκης ως κιβωτός της συλλογικής μνήμης και της πολυπολιτισμικότητας της πόλης. Ο χώρος έξω από το μνημείο αποτελεί το πλέον σύνηθες σημείο συνάντησης των Θεσσαλονικέων, είτε πρόκειται για κοινωνικές συναντήσεις και εφηβικά ραντεβού, είτε για συγκεντρώσεις μετά τον θρίαμβο ή την ήττα των ποδοσφαιρικών ομάδων, είτε για πάνδημα συλλαλητήρια. Είναι το σημείο έναρξης ή κορύφωσης της γνωριμίας των επισκεπτών με την πόλη. Στο εσωτερικό του, η έκθεση, αξιοποιώντας κατά κύριο λόγο νέες, καινοτόμες τεχνολογίες καταφέρνει να εικονογραφήσει τη διαχρονική ιστορία των Θεσσαλονικέων, φωτίζοντας ποικίλα κοινωνικά και πολιτικά γεγονότα, κινήματα, τάσεις και μεταβάσεις δημιουργώντας ένα έντονο μουσειακό βίωμα στον επισκέπτη. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 2310-267832. *Λευκός Πύργος, Παρασκευή 17 Μαΐου, 10.00 π.μ. και 12.00 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη  Στις 18 Μαΐου, κατά τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων,  η είσοδος στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού και στον Λευκό Πύργο είναι ελεύθερη.

 

Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης


 

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης συμμετέχει στον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων με θέμα «Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσης» με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

ΕΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Εργαστήριο κατασκευής πάνινων κούκλων για παιδιά και γονείς. H εικαστικός-κατασκευάστρια κούκλας Ντόμινι Λυμπέρη (ομάδα κουκλοθέατρου JINX) μαζί με τα παιδιά και τους γονείς θα κατασκευάσουν πάνινες κούκλες. Συνδιοργάνωση: Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, ομάδα κουκλοθέατρου JINX, Σύνδεσμος Φίλων ΑΜΘ *Σάββατο 18 Μαΐου, Αίθριο Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, 12.00-14.00  Είσοδος ελεύθερη  Δήλωση συμμετοχής Δευτέρα 13 ως Πέμπτη 17 Μαΐου στα τηλ. 2313 310 201 & 244

ΕΓΚAIΝΙA ΕΚΘΕΣΗΣ/ΕΙΚAΣΤΙΚΗ ΕΓΚAΤAΣΤAΣΗ "Ενδυματογραφία". Aπό το σπίτι στο ταξίδι Έκθεση/εγκατάσταση ενδυμάτων σε συνεργασία με το Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ένδυσης - ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. Η έκθεση στοχεύει να αναδείξει το ένδυμα ως φορέα της κοινωνικής διαλεκτικής όπου συμπυκνώνονται μνήμες, εκπέμπονται συναισθήματα, διασταυρώνονται πολιτισμικές καταβολές και αξίες. Από το «οικείον» του σπιτιού στο ανοίκειο του κόσμου, το ρούχο αφηγείται την προσωπική βιογραφία συνιστώντας παράλληλα μία συμβολική τοπογραφία του ταξιδιού της ζωής. Τα ενδύματα σχεδίασαν οι τελειόφοιτοι σπουδαστές Χριστάγγελος Γεωργαντέλης, Βιολέτα Παπαγιαννίδου, Παναγιώτα Φιλημέγκα, Κερασία Χλωρίδου, υπό την καθοδήγηση των καθηγητριών τους (Ομάδα Pieta): Βενετία Κουτσού, Ενδυματολόγο-Σχεδιάστρια και Ελευθερία Στόικου, Εικαστικό. Συνδιοργάνωση: Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ένδυσης - ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, Σύνδεσμος Φίλων ΑΜΘ *Σάββατο 18 Μαΐου, Αίθουσα περιοδικών εκθέσεων Γ΄, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, στις 19.00, Είσοδος ελεύθερη Διάρκεια έκθεσης: 18 Μαΐου-30 Ιουνίου

ΔΙAΛΕΞΗ Στο πλαίσιο των εγκαινίων της Έκθεσης/Εικαστικής Εγκατάστασης θα προηγηθεί ομιλία από τη Βενετία Κουτσού, Ενδυματολόγο, με τίτλο "Ενδυματογραφία". Από το σπίτι στο ταξίδι. Συνδιοργάνωση: Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Σύνδεσμος Φίλων ΑΜΘ *Σάββατο 18 Μαΐου, Αίθουσα Μανόλης Ανδρόνικος, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, στις 18.30-19.00, Είσοδος ελεύθερη

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Συναυλία από τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης με Σύνολο Εγχόρδων. Τα έγχορδα θα διαμοιραστούν σε δύο υποσύνολα υπό την διεύθυνση των δύο αρχιμουσικών Χάρη Ηλιάδη και Λίζας Ξανθοπούλου. Κατόπιν η ορχήστρα θα συγκεντρωθεί στην κεντρική είσοδο του μουσείου, όπου συνενωμένο το σώμα των εγχόρδων θα εκτελέσει μουσικό πρόγραμμα χορών που θα συνδυαστεί με χορευτικούς αυτοσχεδιασμούς σε χορογραφική επιμέλεια Δανάης Χριστακάκου. Διεύθυνση Ορχήστρας: Χάρης Ηλιάδης και Λίζα Ξανθοπούλου. Συνδιοργάνωση: Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Δήμος Θεσσαλονίκης, Σύνδεσμος Φίλων ΑΜΘ *Σάββατο 18 Μαΐου, Υπαίθρια Έκθεση «Αγρός, Οικία, Κήπος, Τόπος», Αίθριο & Προστώο Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, στις 20.30-22.00, Είσοδος ελεύθερη

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Μάιος 2019 20:56 Περισσoτερα...
 

Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2019

E-mail Εκτύπωση PDF

 

 

Η 18η Μαΐου έχει οριστεί από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) ως Διεθνής Ημέρα Μουσείων. Εορτάζεται σε όλο τον κόσμο με διάφορες εκδηλώσεις και είναι αφιερωμένη σε ένα συγκεκριμένο θέμα που αφορά τα μουσεία και τον ρόλο τους στη σύγχρονη κοινωνία.

Για το 2019, το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) έχει επιλέξει το θέμα «Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσης».

Τα Μουσεία, εκτός από την προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, έχουν εξελιχθεί στις μέρες μας σε κομβικά σημεία επικοινωνίας λαών και πολιτισμών. Αναπτύσσουν συνεργασίες και δημιουργούν δίκτυα ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών. Διαφυλάσσοντας με σεβασμό την ιστορική μνήμη και την παράδοση, αναζητούν νέους προσανατολισμούς για να εμπνεύσουν τον σύγχρονο άνθρωπο και να υπηρετήσουν τις ανάγκες του.Στο πλαίσιο αυτό, τα Μουσεία με τις πολύπλευρες δράσεις τους προσπαθούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας και να επιτύχουν τη δύσκολη ισορροπία μεταξύ κληρονομιάς και καινοτομίας συμβάλλοντας στην οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος.

Για το 2019 το Ελληνικό Τμήμα του ICOM επέλεξε ως τιμώμενο ίδρυμα το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς.

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΕΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΜΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ

2019 Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσηςΔίκτυο μουσείων του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς

2018 Μουσεία και (δια)δίκτυα, Νέες προσεγγίσεις - Νέο κοινόΜουσείο Τηλεπικοινωνιών ομίλου ΟΤΕ

2017 Μουσεία και αμφιλεγόμενες ιστορίες: τα μουσεία μιλούν για εκείνα που δεν λέγονται Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος

2016 Μουσεία και πολιτιστικά τοπίαΕθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

2015 Μουσεία για μια βιώσιμη κοινωνίαΒιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

2014 Οι συλλογές των μουσείων μάς ενώνουνΒυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο

2013 Μουσεία (Μνήμη + Δημιουργικότητα) = Κοινωνική ΑλλαγήΑρχαιολογικό Μουσείο Δελφών

2012 Το Μουσείο σε έναν κόσμο που αλλάζει - Νέες προκλήσεις, νέες εμπνεύσεις - Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, Κέντρο Γαία

2011 Μουσεία και Μνήμη Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού "Φιλιώ Χαϊδεμένου", Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής

2010 Μουσεία για την Κοινωνική Αρμονία Βυζαντινό Μουσείο Βέροιας, Βυζαντινό Μουσείο Αντιβουνιώτισσας Κέρκυρας, Βυζαντινό Μουσείο Φθιώτιδας,   Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης (Μουσείο Μπενάκη), Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Μάιος 2019 11:51 Περισσoτερα...
 

Φωτογραφία: Το τρίγωνο έκθεσης

E-mail Εκτύπωση PDF

Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του διαφράγματος, της ταχύτητας κλείστρου και του ISO

 

triangle

Tο τρίγωνο έκθεσης είναι ένας εύκολος τρόπος συσχέτισης των τριών μεταβλητών που καθορίζουν την έκθεση μιας φωτογραφίας: διάφραγμα, ταχύτητα κλείστρου και ISO. Πρέπει να ισορροπηθούν και τα τρία για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η προσαρμογή του ενός μεγέθους απαιτεί προσαρμογές τουλάχιστον ενός από τα άλλα. Δεν επηρεάζουν μόνο την έκθεση, αλλά είναι και οι καλύτεροι συντελεστές της εμφάνισης μιας εικόνας. Έτσι, η κυριαρχία τους είναι απολύτως απαραίτητη τόσο για την τεχνική όσο και για τη σύνθεση.

Πλευρά 1: Διάφραγμα

Το άνοιγμα είναι ένα μέτρο του πόσο ανοιχτό ή κλειστό είναι η ίριδα του φακού. Ένα ευρύτερο άνοιγμα (με μικρότερο αριθμό δίπλα στο f) σημαίνει ότι θα εισέλθει περισσότερο φως στον φακό, απλά επειδή το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο. Ένα στενότερο άνοιγμα (ή με μεγαλύτερο αριθμό δίπλα στο f) επιτρέπει την είσοδο λιγότερου φωτός στον αισθητήρα.

Μπορεί να αναρωτιέστε γιατί θα θέλαμε λιγότερο φως να φτάσει στον αισθητήρα. Η κύρια απάντηση είναι ότι θέλουμε ένα μεγαλύτερο βάθος πεδίου. Το βάθος πεδίου εξαρτάται από το άνοιγμα του φακού. Τα μικρότερα ανοίγματα (υψηλότεροι αριθμοί f) δίνουν μεγαλύτερο βάθος πεδίου, επιτρέποντας έτσι την εστίαση μεγαλύτερου βάθους μπροστά και πίσω από το θέμα  (σκεφτείτε τα τοπία). Τα ευρύτερα ανοίγματα (χαμηλότεροι αριθμοί f) δημιουργούν ένα στενό ? μικρό βάθος πεδίου, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην απομόνωση ενός θέματος και είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία σύνθεσης που έχετε στη διάθεσή σας (σκεφτείτε τα πορτραίτα).

Θα πρέπει επίσης να σημειώσετε ότι οι περισσότεροι φακοί είναι ευκρινέστεροι γύρω από το f / 5.6 ή f / 8. Ωστόσο, πολλοί φωτογράφοι είναι διατεθειμένοι να ανταλλάξουν κάποια ευκρίνεια για την απομόνωση των αντικειμένων ενός ευρύτερου ανοίγματος.

 

aperture-exposure-triangle-bokeh

Εικόνα με μεγάλο άνοιγμα φακού (μικρός αριθμός f - μικρό βάθος πεδίου - θολό το background), κάνουν θολό το νερό της λίμνης. 1 / 2500s, f / 2,2 σε 135mm και ISO 100

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Μάιος 2019 15:26 Περισσoτερα...
 


Σελίδα 9 από 175

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ

Διαφήμιση

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ

1971

Διατίθεται στην αγορά ο πρώτος υπολογιστής τσέπης.

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Μαθητικο Συνεδριο Πληροφορικης

ΤVSpot Τεχνικού Μουσείου