Φίλοι του Τ.Μ.Θ.

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2019

E-mail Εκτύπωση PDF

 

 

Η 18η Μαΐου έχει οριστεί από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) ως Διεθνής Ημέρα Μουσείων. Εορτάζεται σε όλο τον κόσμο με διάφορες εκδηλώσεις και είναι αφιερωμένη σε ένα συγκεκριμένο θέμα που αφορά τα μουσεία και τον ρόλο τους στη σύγχρονη κοινωνία.

Για το 2019, το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) έχει επιλέξει το θέμα «Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσης».

Τα Μουσεία, εκτός από την προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, έχουν εξελιχθεί στις μέρες μας σε κομβικά σημεία επικοινωνίας λαών και πολιτισμών. Αναπτύσσουν συνεργασίες και δημιουργούν δίκτυα ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών. Διαφυλάσσοντας με σεβασμό την ιστορική μνήμη και την παράδοση, αναζητούν νέους προσανατολισμούς για να εμπνεύσουν τον σύγχρονο άνθρωπο και να υπηρετήσουν τις ανάγκες του.Στο πλαίσιο αυτό, τα Μουσεία με τις πολύπλευρες δράσεις τους προσπαθούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας και να επιτύχουν τη δύσκολη ισορροπία μεταξύ κληρονομιάς και καινοτομίας συμβάλλοντας στην οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος.

Για το 2019 το Ελληνικό Τμήμα του ICOM επέλεξε ως τιμώμενο ίδρυμα το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς.

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΕΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΜΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ

2019 Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσηςΔίκτυο μουσείων του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς

2018 Μουσεία και (δια)δίκτυα, Νέες προσεγγίσεις - Νέο κοινόΜουσείο Τηλεπικοινωνιών ομίλου ΟΤΕ

2017 Μουσεία και αμφιλεγόμενες ιστορίες: τα μουσεία μιλούν για εκείνα που δεν λέγονται Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος

2016 Μουσεία και πολιτιστικά τοπίαΕθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

2015 Μουσεία για μια βιώσιμη κοινωνίαΒιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

2014 Οι συλλογές των μουσείων μάς ενώνουνΒυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο

2013 Μουσεία (Μνήμη + Δημιουργικότητα) = Κοινωνική ΑλλαγήΑρχαιολογικό Μουσείο Δελφών

2012 Το Μουσείο σε έναν κόσμο που αλλάζει - Νέες προκλήσεις, νέες εμπνεύσεις - Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, Κέντρο Γαία

2011 Μουσεία και Μνήμη Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού "Φιλιώ Χαϊδεμένου", Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής

2010 Μουσεία για την Κοινωνική Αρμονία Βυζαντινό Μουσείο Βέροιας, Βυζαντινό Μουσείο Αντιβουνιώτισσας Κέρκυρας, Βυζαντινό Μουσείο Φθιώτιδας,   Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης (Μουσείο Μπενάκη), Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Μάιος 2019 11:51 Περισσoτερα...
 

Φωτογραφία: Το τρίγωνο έκθεσης

E-mail Εκτύπωση PDF

Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του διαφράγματος, της ταχύτητας κλείστρου και του ISO

 

triangle

Tο τρίγωνο έκθεσης είναι ένας εύκολος τρόπος συσχέτισης των τριών μεταβλητών που καθορίζουν την έκθεση μιας φωτογραφίας: διάφραγμα, ταχύτητα κλείστρου και ISO. Πρέπει να ισορροπηθούν και τα τρία για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η προσαρμογή του ενός μεγέθους απαιτεί προσαρμογές τουλάχιστον ενός από τα άλλα. Δεν επηρεάζουν μόνο την έκθεση, αλλά είναι και οι καλύτεροι συντελεστές της εμφάνισης μιας εικόνας. Έτσι, η κυριαρχία τους είναι απολύτως απαραίτητη τόσο για την τεχνική όσο και για τη σύνθεση.

Πλευρά 1: Διάφραγμα

Το άνοιγμα είναι ένα μέτρο του πόσο ανοιχτό ή κλειστό είναι η ίριδα του φακού. Ένα ευρύτερο άνοιγμα (με μικρότερο αριθμό δίπλα στο f) σημαίνει ότι θα εισέλθει περισσότερο φως στον φακό, απλά επειδή το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο. Ένα στενότερο άνοιγμα (ή με μεγαλύτερο αριθμό δίπλα στο f) επιτρέπει την είσοδο λιγότερου φωτός στον αισθητήρα.

Μπορεί να αναρωτιέστε γιατί θα θέλαμε λιγότερο φως να φτάσει στον αισθητήρα. Η κύρια απάντηση είναι ότι θέλουμε ένα μεγαλύτερο βάθος πεδίου. Το βάθος πεδίου εξαρτάται από το άνοιγμα του φακού. Τα μικρότερα ανοίγματα (υψηλότεροι αριθμοί f) δίνουν μεγαλύτερο βάθος πεδίου, επιτρέποντας έτσι την εστίαση μεγαλύτερου βάθους μπροστά και πίσω από το θέμα  (σκεφτείτε τα τοπία). Τα ευρύτερα ανοίγματα (χαμηλότεροι αριθμοί f) δημιουργούν ένα στενό ? μικρό βάθος πεδίου, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην απομόνωση ενός θέματος και είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία σύνθεσης που έχετε στη διάθεσή σας (σκεφτείτε τα πορτραίτα).

Θα πρέπει επίσης να σημειώσετε ότι οι περισσότεροι φακοί είναι ευκρινέστεροι γύρω από το f / 5.6 ή f / 8. Ωστόσο, πολλοί φωτογράφοι είναι διατεθειμένοι να ανταλλάξουν κάποια ευκρίνεια για την απομόνωση των αντικειμένων ενός ευρύτερου ανοίγματος.

 

aperture-exposure-triangle-bokeh

Εικόνα με μεγάλο άνοιγμα φακού (μικρός αριθμός f - μικρό βάθος πεδίου - θολό το background), κάνουν θολό το νερό της λίμνης. 1 / 2500s, f / 2,2 σε 135mm και ISO 100

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Μάιος 2019 15:26 Περισσoτερα...
 

Explora 2019 - πενθήμερο καλοκαιρινό πρόγραμμα

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Το σχολείο σταματάει, το Explora ξεκινάει!
Για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου

Κάντε εγγραφή μέχρι τις 16/5 με κόστος συμμετοχής 95 ?!

Εκπαιδευτικά προγράμματα - Ομαδικά παιχνίδια &Προβολές


 

Θέλετε το παιδί σας να κάνει κάτι διασκεδαστικό και ταυτόχρονα μοναδικά ενδιαφέρον αυτό το καλοκαίρι; Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Explora στο ΝΟΗΣΙΣ για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.

Για μαθητές Δημοτικού, περίοδοι διεξαγωγής:

Τρίτη 18/06 - Σάββατο 22/06, Δευτέρα 24/06 - Παρασκευή 28/06

 

Α΄- Γ΄ Δημοτικού

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Explora στο ΝΟΗΣΙΣ για μαθητές που τελείωσαν την Α΄- Γ΄ Δημοτικού είναι ο ιδανικός συνδυασμός ψυχαγωγίας και δημιουργικής απασχόλησης. Μαθαίνουμε για την ανακύκλωση, το νερό και τη σημασία του, το διάστημα και τους πλανήτες με ποικίλες δραστηριότητες μέσα στο Μουσείο Τεχνολογίας και το Πλανητάριο, αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο του ΝΟΗΣΙΣ. Τα παιδιά έρχονται πιο κοντά στον κόσμο της επιστήμης και της τεχνολογίας μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση, μαθαίνοντας ταυτόχρονα τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας. Δραστηριότητες STEM, δημιουργικές κατασκευές, προβολές στο Πλανητάριο και το Κοσμοθέατρο, και ομαδικά παιχνίδια κάνουν κάθε μέρα μοναδική.

 

 

Δ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα EXPLORA στο ΝΟΗΣΙΣ για μαθητές που τελείωσαν την Δ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού εστιάζει στην τεχνολογία, με δραστηριότητες STEM, οι οποίες περιλαμβάνουν κατασκευές και διάφορες δοκιμασίες. Ανακύκλωση, εκπαιδευτική ρομποτική, μηχανική, drones είναι μερικές από τις θεματικές του προγράμματος. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες (εργαστήριο Tinkering, κατασκευή μιας υδραυλικής πλατφόρμας, κ.ά.) καλλιεργείται η επινοητικότητα και η κριτική σκέψη των παιδιών, ενώ παράλληλα ενισχύονται η συνεργασία και η ομαδικότητα. Οι προβολές στο Πλανητάριο, το Κοσμοθέατρο και τον Προσομοιωτή συμπληρώνουν ένα διασκεδαστικό και δημιουργικό πενθήμερο.

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 12 Μάιος 2019 14:53 Περισσoτερα...
 

Το σύμπαν επεκτείνεται ταχύτερα από το αναμενόμενο

E-mail Εκτύπωση PDF

Προβληματισμός στους επιστήμονες

Η ανακοίνωση των επιστημόνων, προ ημερών, ότι βλέπουν το σύμπαν να επεκτείνεται ταχύτερα του αναμενομένου, με ρυθμό περίπου 9% πιο γρήγορο απ΄ ό,τι προβλέπεται θεωρητικά, δημιούργησε νέο προβληματισμό στην επιστημονική κοινότητα

???? ?ƒ????€?±?½ ???€?????„?????½?„?±?? ?„?±?‡??„????± ?±?€?Œ ?„?? ?±?½?±?????½?Œ?????½?? | tanea.gr

 

TANEA Team11 Μαΐου 2019

Η ανακοίνωση των επιστημόνων, προ ημερών, ότι βλέπουν το σύμπαν να επεκτείνεται ταχύτερα του αναμενόμενου, με ρυθμό περίπου 9% πιο γρήγορο απ΄ ό,τι προβλέπεται θεωρητικά, δημιούργησε νέο προβληματισμό στην επιστημονική κοινότητα.

Αστρονόμοι, φυσικοί και κοσμολόγοι αντιλαμβάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά με τις θεωρίες τους για το πώς «δουλεύει» ο κόσμος και άρα χρειάζονται μια νέα Φυσική, που να μπορεί να εξηγήσει καλύτερα τι συμβαίνει στο σύμπαν. Το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και χρόνια, αλλά πλέον αναζητά επειγόντως μια απάντηση.

Η νέα ανακοίνωση από τον νομπελίστα Αμερικανό καθηγητή Φυσικής και Αστρονομίας Άνταμ Ρις του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς, που επιβεβαιώνει την ταχύτερη διαστολή του σύμπαντος, χωρίς να μπορεί να δοθεί ακόμη μια εξήγηση για το μυστήριο, λειτούργησε ως «καμπανάκι κινδύνου» για τους επιστήμονες.

Ο Ρις είχε μοιραστεί το Νόμπελ Φυσικής του 2011 με τους Μπράιαν Σμιτ και Σολ Περλμούτερ, ακριβώς επειδή είχαν πρώτοι δείξει στο τέλος της δεκαετίας του 1990 ότι η επέκταση του σύμπαντος όχι μόνο είναι υπαρκτή, αλλά είναι επίσης -για κάποια «σκοτεινή» αιτία- και επιταχυνόμενη.

Το σύμπαν μεγαλώνει συνεχώς και ο χώρος ανάμεσα στους γαλαξίες «ξεχειλώνει». Ο ρυθμός επέκτασης του σύμπαντος ονομάζεται «σταθερά του Χαμπλ», επειδή πρώτος ο αμερικανός αστρονόμος Έντουιν Χαμπλ παρατήρησε το φαινόμενο της συμπαντικής διαστολής το 1929.

Ο νέος ακριβέστερος υπολογισμός της σταθεράς από την ομάδα του Ρις έγινε κυρίως με τη βοήθεια παρατηρήσεων από το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble 70 μεταβλητών αστέρων στο Μεγάλο Μαγγελανικό Νέφος, ένα γαλαξία δορυφορικό του δικού μας. Τα εν λόγω άστρα (Κηφείδες) αυξομειώνουν τη φωτεινότητά τους με προβλεπόμενους ρυθμούς, πράγμα που τα καθιστά χρήσιμα για τη δημιουργία μιας κλίμακας για τον υπολογισμό των κοσμικών αποστάσεων (η μελέτη του φωτός των εκρήξεων σούπερ-νόβα βοηθά περαιτέρω).

Ο ρυθμός επέκτασης του σύμπαντος υπολογίστηκε σε περίπου 74,03 χιλιόμετρα ανά δευτερόλεπτο ανά megaparsec (ένα megaparsec είναι γύρω στα 3,26 εκατομμύρια έτη φωτός). Αυτό σημαίνει ότι για κάθε 3,3 εκατομμύρια έτη φωτός που ένας γαλαξίας είναι μακρύτερα από τη Γη, φαίνεται να απομακρύνεται από εμάς με ταχύτητα 74 χιλιομέτρων ανά δευτερόλεπτο πιο γρήγορα.

Η αβεβαιότητα του νέου αριθμού εκτιμήθηκε σε μόλις 1,9%, έναντι 10% το 2001 και 5% το 2009, ενώ η πιθανότητα λάθους υπολογίστηκε σε μόλις μία πιθανότητα στις 100.000. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η αναμενόμενη επέκταση του σύμπαντος θα έπρεπε να είναι 67,4 χιλιόμετρα ανά δευτερόλεπτο ανά megaparsec, με βάση τις παρατηρήσεις του αξιόπιστου ευρωπαϊκού δορυφόρου Planck σχετικά με την κοσμική μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου, δηλαδή του φωτός που είναι το απομεινάρι από την αρχική «Μεγάλη Έκρηξη» (Μπιγκ Μπανγκ) της δημιουργίας του σύμπαντος πριν από 13,82 δισεκατομμύρια χρόνια. Είναι σαν το πρώιμο σύμπαν να συμπεριφερόταν διαφορετικά από το σημερινό.

Όπως είπε ο Ρις, «δεν είναι μόνο ότι οι δύο μετρήσεις διαφέρουν, αλλά μετρούμε τελικά κάτι θεμελιωδώς διαφορετικό. Η μία μέτρηση αφορά το πόσο γρήγορα επεκτείνεται το σύμπαν όπως το βλέπουμε. Η άλλη είναι μια πρόβλεψη με βάση τη φυσική του πρώιμου σύμπαντος και τις μετρήσεις τού πόσο γρήγορα θα έπρεπε αυτό να επεκτείνεται. Αν οι δύο μετρήσεις δεν συμφωνούν, τότε υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα πως κάτι λείπει από το κοσμολογικό μοντέλο που συνδέει τις δύο εποχές».

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 12 Μάιος 2019 12:49 Περισσoτερα...
 

Ημερίδα στο Νόησις με θέμα οι «Προβληματισμοί της Ψηφιακής Τεχνολογίας»

E-mail Εκτύπωση PDF

ΑΣΚΕΥΗ 10 ΜΑΙΟΥ 2019

 

?—??????????± ?ƒ?„?? ??Œ?·?ƒ???‚ ???? ???­???± ???? ?«? ????²?»?·???±?„???ƒ?????? ?„?·?‚ ?¨?·?†???±?????‚ ?????‡?½???»???³???±?‚?»

 

 

O σύγχρονος άνθρωπος και η ψηφιακή τεχνολογία: Προκλήσεις και προβληματισμοί, είναι ο τίτλος της ημερίδας που διοργανώνει η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Αρσάκειο Γυμνάσιο Λύκειο Θεσσαλονίκης.

-Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things) η αναζήτηση της ευκολίας ή η «ευτυχία» που εγκλωβίζεται και ασφυκτιά;

-Η ενσωμάτωση των κινητών τηλεφώνων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Λόγος και Αντίλογος

-«Ποιος Θεός και ποιος άνθρωπος; Αναζητώντας «πυξίδα» στον θαυμαστό κόσμο της σύγχρονης τεχνολογίας?

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις εισηγήσεις που παρουσιάζουν κυρίως μαθητές σχολείων της Θεσσαλονίκης σε μια ημερίδα που θέτει ως κυρίαρχο ζήτημα την «ψηφιακή τεχνολογία και τα ανθρωπολογικά ερωτήματα που προκύπτουν», όπως εξηγεί ο θεολόγος καθηγητής του Αρσακείου και διοργανωτής της εκδήλωσης Θανάσης Νευροκοπλής.

Ενδεικτικά:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of Things)

-             To Διαδίκτυο έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητά μας σε τέτοιο βαθμό, που δεν θα μπορούσαμε πια να φανταστούμε τη ζωή μας δίχως αυτό. Εφαρμογές και τεχνολογίες συνδέουν μέσω αισθητήρων καθημερινά αντικείμενα με ένα δίκτυο υπολογιστών, ώστε αυτά τα αντικείμενα να λειτουργούν αυτόνομα, να μας δίνουν πληροφορίες ή ακόμα και να φροντίζουν για την ασφαλή μετακίνησή μας και την υγεία μας. Τα παραπάνω είναι μόνο ένα μέρος από το Διαδίκτυο των πραγμάτων , που ήρθε για να διευκολύνει τη ζωή μας και να απλοποιήσει διαδικασίες που έως τώρα μας κόστιζαν σε χρόνο και ενέργεια. Παράλληλα, όμως , διατυπώνονται φόβοι για τη μηχανοποίηση της ζωής μας, την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και την αντιμετώπισή μας από τις μηχανές ως «ψηφιακών όντων» σε ένα ψηφιοποιημένο περιβάλλον. Τελικά,  είμαστε δημιουργοί ή όμηροι της «ευτυχίας» μας;

Την εργασία παρουσιάζουν μαθητές του Αρσάκειου Λυκείου Θεσσαλονίκης.

Η δημοκρατία της τεχνολογίας: Μπορεί να υπάρξει ψηφιακή Εκκλησία του Δήμου ή πρόκειται για ένα ουτοπικό κι επικίνδυνο μοντέλο;

-             Η δημοκρατία της τεχνολογίας: Μπορεί να υπάρξει ψηφιακή Εκκλησία του Δήμου ή πρόκειται για ένα ουτοπικό κι επικίνδυνο μοντέλο; Η υπεράσπιση και ο αντίλογος για την ηλεκτρονική δημοκρατία και τις εφαρμογές της στη σύγχρονη κοινωνία αναπτύσσονται με τη μορφή διττών λόγων.

Την εργασία παρουσιάζουν μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Πυλαίας

-             Φίλοι ή εχθροί;

Πρόκειται για κείμενο δημιουργικής γραφής, με θεματικό άξονα το κεφάλαιο «Επικοινωνία-Ενημέρωση», εστιάζοντας περισσότερο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) και στην κοινωνικοποίηση στον 21ο αιώνα. Μέσα από τα μάτια ενός μέσου εφήβου, θα περιγράφονται βιώματα και συμβάντα που πραγματοποιούνται καθημερινά στον κόσμο του διαδικτύου , και έχουν στιγματίσει πολλούς νέους. Το κείμενο έχει σκοπό, ύστερα από αναφορά στην κοινωνική πλευρά των εφήβων και περιγραφή του εσωτερικού και ψυχικού τους κόσμου, να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και να τους δώσει ώθηση και αφορμή για τη βελτίωση του χώρου στον οποίο κοινωνικοποιούνται ιντερνετικά (Social Media), αλλά και των σχέσεων μεταξύ τους.

Την εργασία παρουσιάζουν μαθητές του 31ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης.

Ένα συνέδριο?θεσμός

«Η ημερίδα  γίνεται στη Θεσσαλονίκη αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της μεγάλης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 17 και 18 Απριλίου με το ίδιο θέμα «Σύγχρονος άνθρωπος και ψηφιακή τεχνολογία : προκλήσεις και προβληματισμοί», λέει ο Θανάσης Νευροκοπλής.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης στην Αθήνα ήταν ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του Massachusetts Institute of Technology (MIT), ο οποίος τιμήθηκε το 2018 με την κορυφαία διάκριση Rolf Nevanlinna Prize  για τη συμβολή του στα μαθηματικά των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ο κ Δασκαλάκης αναφέρθηκε διεξοδικά στην υπολογιστική επανάσταση που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια, αλλά και στις εξελίξεις που αναμένεται να σημειωθούν στο μέλλον, ενώ εστίασε ιδιαίτερα στους προβληματισμούς που προκύπτουν από την επανάσταση αυτή, τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε ηθικό, νομικό και φιλοσοφικό επίπεδο.

https://www.noesis.edu.gr/wp-content/uploads/2019/04/imerida-noesis_program-2019.pdf

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 12 Μάιος 2019 12:50
 


Σελίδα 7 από 172

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ

Διαφήμιση

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ

1973

Εγκαινιάζεται ο κλάδος της γενετικής μηχανικής.

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Μαθητικο Συνεδριο Πληροφορικης

ΤVSpot Τεχνικού Μουσείου