Φίλοι του Τ.Μ.Θ.

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Η Ελλάδα θα «βαφτίσει» το δικό της άστρο και τον εξωπλανήτη του

E-mail Εκτύπωση PDF

Ξεκίνησε η ψηφοφορία για το όνομα

?— ?•?»?»?¬???± ???± ?«?²?±?†?„???ƒ?????» ?„?? ???????Œ ?„?·?‚ ?¬?ƒ?„??? ???±?? ?„???½ ?????‰?€?»?±?½???„?· ?„???… - ?ž???????½?·?ƒ?? ?· ?ˆ?·?†???†??????± ?³???± ?„?? ?Œ?½?????±

 

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2019

Αν βαρεθήκατε να προτείνετε ονόματα για μωρά, έχετε τώρα την ευκαιρία για κάτι πιο «εξωτικό»: να επιλέξετε το όνομα ενός εξωπλανήτη και ενός άστρου που η χώρα σας έχει «υιοθετήσει». 

Η Διεθνής Αστρονομική Ένωση (IAU) ξεκίνησε μια διεθνή εκστρατεία, η οποία δίνει το δικαίωμα σε πολλές χώρες να δώσουν όνομα σε ένα επιλεγμένο εξωπλανήτη και στο μητρικό άστρο του.

Η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που συμμετέχει στην «υιοθεσία» και στα «βαφτίσια».

Με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυση της το 1919 (η Ελλάδα ήταν ένα από τα πέντε πρώτα ιδρυτικά μέλη της), η IAU -η οποία έχει ως μέλη της περισσότερους από 13.500 επαγγελματίες αστρονόμους σε πάνω από 100 χώρες- οργάνωσε την πρωτοβουλία «NameExoWorlds» (Ονομάστε τους Εξω-Κόσμους). 

Σχεδόν 100 χώρες -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- έχουν ήδη αποφασίσει να οργανώσουν μια εθνική καμπάνια που θα δώσει στο κοινό την ευκαιρία να ψηφίσει. Απώτερος στόχος της IAU είναι να ανοίξουν οι ορίζοντες των ανθρώπων για τη θέση μας στο σύμπαν και για την πιθανότητα άλλων πολιτισμών σε άλλους πλανήτες.

Οι αστρονόμοι -24 χρόνια μετά την ανακάλυψη του πρώτου εξωπλανήτη- έχουν πλέον ανακαλύψει περίπου 4.000 εξωπλανήτες και πλανητικά συστήματα γύρω από κοντινά και πιο μακρινά άστρα. Μερικοί πλανήτες είναι μικροί και βραχώδεις σαν τη Γη, ενώ άλλοι είναι αέριοι γίγαντες σαν το Δία.

Οι επιστήμονες εκτιμούν πλέον ότι τα περισσότερα άστρα στο σύμπαν έχουν πλανήτες γύρω τους. Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένας?αστρονομικός αριθμός πλανητών, κάτι που καθιστά πιθανή την ύπαρξη εξωγήινης ζωής (ίσως και νοήμονος).

Η Διεθνής Αστρονομική Ένωση είναι ο αρμόδιος διεθνής φορέας για την επίσημη ονοματοδοσία των ουρανίων σωμάτων. Η πρώτη καμπάνια NameExoWorlds, που είχε πραγματοποιηθεί το 2015, είχε «βαφτίσει» 31 εξωπλανήτες σε 19 πλανητικά συστήματα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 07 Ιούνιος 2019 20:13 Περισσoτερα...
 

Αναζητούνται ιδιοφυΐες made in Greece

E-mail Εκτύπωση PDF

H MENSA διενεργεί το επόμενο Σάββατο στο Πολεμικό Μουσείο στην Αθήνα ειδικά τεστ IQ


?‘?½?±???·?„????½?„?±?? ?????????†?…????‚ made in Greece | tanea.gr

 

Ροββά Κατερίνα - 7 Ιουνίου 2019

"Το πλεονέκτημα του να είσαι έξυπνος είναι ότι μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις τον χαζό. Το αντίθετο είναι εκείνο που παρουσιάζει δυσκολίες...". Ηταν μόλις λίγα χρόνια προτού η ανθρώπινη νοημοσύνη αντιμετωπιστεί για πρώτη φορά με μια νέα θεώρηση, όταν ο γερμανός συγγραφέας Κουρτ Τουχόλσκι διατύπωνε με το σατιρικό του ύφος τα παραπάνω λόγια. Μερικά χρόνια αργότερα, το 1946, μετά τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου που σημάδεψε την ανθρωπότητα με την κτηνωδία του, οι «σοφοί» αυτού του κόσμου συγκεντρώνονταν αποφασισμένοι να επιστρατεύσουν και να «αναπτύξουν» την ανθρώπινη ευφυΐα θέλοντας να αποτρέψουν στο μέλλον την επανάληψη ενός τέτοιου παραλογισμού - αυτού που προκάλεσε η ναζιστική ιδεολογία. Ετσι δημιουργήθηκε η MENSA, ένας παγκόσμιος οργανισμός που έθεσε ως στόχο της την αναγνώριση, την υποστήριξη, την έρευνα και την προώθηση της ανθρώπινης ευφυΐας ως μέσου έκφρασης αλλά και ως μέσου προόδου της ανθρωπότητας. Από τότε μέχρι σήμερα η MENSA δημιούργησε παραρτήματα σε 45 χώρες του κόσμου, απέκτησε μέλη σε περισσότερες από 100 χώρες και δεν σταμάτησε να αναζητά εκείνους που η ανώτερη νοημοσύνη τους τούς κατατάσσει στο 2% του παγκόσμιου πληθυσμού.

Σε αυτό το πλαίσιο, ανά τακτά χρονικά διαστήματα διενεργεί ειδικά τεστ στα οποία μπορεί να υποβληθεί όποιος το επιθυμεί, προκειμένου να ανακαλύψει το IQ του. Ενα τέτοιο τεστ θα πραγματοποιήσει το επόμενο Σάββατο στην Αθήνα. Οσοι επισκεφθούν το Πολεμικό Μουσείο στις τέσσερις το απόγευμα και αφού καταβάλουν το σχετικό παράβολο, μπορούν να μάθουν αν έχουν τα προσόντα για να γίνουν δεκτοί στη MENSA ως εταίροι μιας ιδιότυπης κοινότητας της οποίας επιφανή μέλη έχουν υπάρξει μεταξύ άλλων ο Αϊνστάιν, ο Στίβεν Χόκινγκ, ο Κασπάροφ και ο έλληνας αστροφυσικός Δημήτρης Νανόπουλος. Μοναδικό κριτήριο είναι να έχουν δείκτη νοημοσύνης άνω του 131, όταν η ευφυΐα ενός μέσου εγκεφάλου θεωρείται ότι κυμαίνεται από 85 έως 115.

Περισσoτερα...
 

10 ΑΞΙΟΣΗΜΕΊΩΤΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ

E-mail Εκτύπωση PDF

Evariste_galois

 

Είναι πολύ λυπηρό το γεγονός ότι μερικοί από τους πιο λαμπρούς μαθηματικούς πέθαναν νωρίς στη ζωή τους. Εάν αυτοί οι άνδρες ζούσαν κι άλλο, θα είχαν κάνει τεράστια πρόοδο στον τομέα των μαθηματικών. Γνωρίστε λοιπόν τους 10 μαθηματικούς που πέθαναν σε ηλικία κάτω από 40.

1. Evariste Galois (25 Οκτωβρίου 1811 - 31 Μαΐου 1832)που πέθανε μόλις 20 ετών. Ήταν Γάλλος και ίσως ο πιο άτυχος  μεταξύ όλων των μαθηματικών. Ο πατέρας του αυτοκτόνησε. απέτυχε στις εισαγωγικές εξετάσεις στην Ecole Polytechniqueεπειδή δεν εξήγησε τις απαντήσεις του. Έμεινε φυλακισμένος για έξι μήνες και σκοτώθηκε σε μια μονομαχία για μια νεαρή κοπέλα. Ο Galois ήταν μπροστά από την εποχή του. Η δουλειά του δεν έγινε κατανοητή παρά 20 χρόνια μετά το θάνατό του. Παρά τη σύντομη ζωή του, το πρωτοποριακό έργο του τον έκανε «πατέρα» της θεωρίας των ομάδων, έναν σημαντικό κλάδο των σύγχρονων μαθηματικών.

2. Niels Abel (5 Αυγούστου 1802 - 6 Απριλίου 1829), που πέθανε σε ηλικία 26 ετών. Ήταν Νορβηγός μαθηματικός που στην ηλικία των 16 ετών, απέδειξε ότι το διωνυμικό θεώρημα ισχύει για όλους τους αριθμούς. Στην ηλικία των 19 ετών, απέδειξε ότι είναι αδύνατο να λυθούν οι αλγεβρικές εξισώσεις του πέμπτου βαθμού.  Έχει επίσης εφεύρει τη θεωρία ομάδας (ανεξάρτητα από τον Galois). Το βραβείο Abel πήρε το όνομά του. Τον Δεκέμβριο του 1828, ενώ ήταν στο Παρίσι, ο Abel αρρώστησε από φυματίωση και πέθανε πέντε μήνες μετά.

3.  Rene Gateaux (5 Μαΐου 1889 - 3 Οκτωβρίου 1914), που πέθανε σε ηλικία 26 ετών. Ο Rene Gateaux ήταν Γάλλος μαθηματικός και γνωστός για το παράγωγο Gateaux . Πέθανε ενώ πολεμούσε τον Γερμανικό στρατό κατά τη διάρκεια του Α ?Παγκοσμίου Πολέμου.

4. Pavel Urysohn (3 Φεβρουeαρίου 1898, - 17 Αυγούστου 1924), που πέθανε σε ηλικία 26 ετών. Ήταν Ρώσος μαθηματικός γνωστός για τη συμβολή του στην τοπολογία, ιδιαίτερα στη θεωρία των διαστάσεων. Πνίγηκε ενώ κολυμπούσε στη Βρετάνη της Γαλλίας.

5. Frank Ramsey (22 Φεβρουαρίου 1903 - 19 Ιανουαρίου 1930), που πέθανε σε ηλικία 26 ετών. Ήταν βρετανός μαθηματικός γνωστός, επίσης, και σαν  φιλόσοφος και οικονομολόγος. Ο Ramsey υπέφερε από χρόνια ηπατικά προβλήματα και πέθανε όταν ανέπτυξε ίκτερο μετά από μια εγχείρηση.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 05 Ιούνιος 2019 16:53 Περισσoτερα...
 

Ο ρόλος της Επιστήμης στην κοινωνία

E-mail Εκτύπωση PDF

 

?•?????Œ?½?±

Ποιο είναι το πρόβλημα που απασχολεί σήμερα ορισμένους επιστήμονες; Γιατί ακόμα και οι ειδικοί δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την εξέλιξη των επιστημονικών θεωριών; Ποια σημασία θα είχε για τον άνθρωπο η ανακάλυψη μιας ενιαίας θεωρίας που θα ερμήνευε τους νόμους του Σύμπαντος;

Τι θα σήμαινε το να ανακαλύψουμε κάποτε την τελική θεωρία του Σύμπαντος; Όπως εξηγήσαμε στο κεφάλαιο 1, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι ανακαλύψαμε πραγματικά τη σωστή θεωρία, αφού οι θεωρίες δεν είναι δυνατό να αποδειχτούν. Αλλά αν η θεωρία αυτή είναι μαθηματικά συνεπής και οι προβλέψεις της συμφωνούν πάντα με τις παρατηρήσεις, θα μπορούσαμε να πιστεύουμε ότι λογικά είναι πραγματικά η σωστή θεωρία. Μία τέτοια ανακάλυψη θα ήταν το ένδοξο τέλος ενός μακραίωνου κεφαλαίου στην ιστορία της ανθρώπινης προσπάθειας να κατανοήσει τον Κόσμο. Αλλά θα επέφερε επίσης και μία άλλη επαναστατική αλλαγή: ο κάθε μη ειδικός θα μπορούσε να καταλάβει τους νόμους που κυβερνούν το Σύμπαν. Στην εποχή του Νεύτωνα ένας μορφωμένος άνθρωπος μπορούσε να έχει αντίληψη ολόκληρης της ανθρώπινης γνώσης, τουλάχιστον στις γενικές γραμμές της. Αλλά στη συνέχεια η πολύ μεγάλη ανάπτυξη της επιστήμης τού στέρησε αυτή τη δυνατότητα. Οι θεωρίες άλλαζαν συνεχώς για να μπορούν να ανταποκρίνονται στα καινούργια δεδομένα των παρατηρήσεων, και γι' αυτό ουδέποτε παρουσιάζονταν σε κατάλληλα περιληπτική και απλουστευμένη μορφή, ώστε να μπορούν να τις κατανοήσουν και οι μη ειδικοί. Σήμερα ακόμα και οι ειδικοί δεν μπορούν να κατανοήσουν παρά ένα μικρό μόνο μέρος του συνόλου των επιστημονικών θεωριών. Ο ρυθμός προόδου είναι τόσο γρήγορος, ώστε όσα μαθαίνει κανείς στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο είναι σχεδόν πάντα ξεπερασμένα. Μόνο λίγοι άνθρωποι μπορούν να διατηρήσουν την επαφή τους με τις πιο πρόσφατες προόδους της επιστημονικής γνώσης, και για να το κατορθώσουν πρέπει να αφιερώσουν ολόκληρο το χρόνο τους και να ειδικευτούν σε μία μικρή περιοχή της επιστήμης τους. Οι υπόλοιποι δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος της προόδου που συντελείται και του ενθουσιασμού που προκαλεί. Αν όμως ανακαλυφθεί μία τελική θεωρία του Σύμπαντος, η κατάσταση αυτή θα αλλάξει. Αν πιστέψουμε τον Eddington, πριν από εβδομήντα χρόνια μόνο δύο άνθρωποι καταλάβαιναν τη γενική θεωρία της σχετικότητας. Σήμερα την καταλαβαίνουν δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι πανεπιστημίων και πολλά εκατομμύρια άλλων ανθρώπων έχουν τουλάχιστον μία γενική ιδέα γι' αυτήν. Έτσι, λοιπόν, αν κάποτε ανακαλυφθεί μία πλήρης ενιαία θεωρία δεν θα είναι παρά μόνο θέμα χρόνου να παρουσιαστεί με περιληπτική και απλουστευμένη μορφή και να διδαχτεί στα σχολεία, τουλάχιστον στις γενικές γραμμές της. Όλοι τότε θα μπορούμε να καταλάβουμε τους νόμους που κυβερνούν το Σύμπαν και καθορίζουν την ίδια μας την ύπαρξη.

(Stephen W. Hawking, To χρονικό του χρόνου, 
εκδ. Κάτοπτρο, 1988, σελ. 247-248).

Περισσoτερα...
 

Εκπαίδευση

E-mail Εκτύπωση PDF

Εκπαίδευση

μάθηση στην οποία οι γνώσεις και οι δεξιότητες μεταφέρονται μέσω της διδασκαλία

Η εκπαίδευση με την ευρεία έννοια περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου. Από τεχνικής πλευράς, η εκπαίδευση είναι η διαδικασία με την οποία η κοινωνία μεταδίδει σκόπιμα τη συσσωρευμένη γνώση, τις δεξιότητες και τις αξίες από τη μια γενιά στην άλλη.

ΑποσπάσματαΕπεξεργασία

ταξινομημένα κατ' αλφαβητική σειρά ανά συντάκτη

  • Ό,τι είναι η γλυπτική για ένα όγκο μαρμάρου, είναι η εκπαίδευση για την ανθρώπινη ψυχή ~ Τζόζεφ Άντισον
  • Οι ρίζες της εκπαίδευσης είναι πικρές, αλλά ο καρπός της γλυκός ~ Αριστοτέλης
  • Όσοι μελέτησαν την τέχνη της διοίκησης, έχουν πεισθεί ότι η τύχη των κρατών εξαρτάται κυρίως από την εκπαίδευση των νέων ~ Αριστοτέλης
  • Της παιδείας οι μεν ρίζες πικρές, οι δε καρποί γλυκείς ~ Αριστοτέλης
  • Τρία πράγματα χρειάζεται η εκπαίδευση: τη φύση, τη μάθηση και την άσκηση ~ Αριστοτέλης
  • Μορφώνεται κανείς καλύτερα με τη συνδιάλεξη, παρά με το διάβασμα ~ Πολ Βερλαίν
  • Η παιδεία είναι η μόνη από τα αποκτήματα που δεν αφαιρείται και όσο ζει ο άνθρωπος και όταν πεθάνει παραμένει ~ Μέγας Βασίλειος
    • «Παιδεία μόνη τών κτημάτων αναφαίρετον καί ζώντι καί τελευτήσαντι παραμένουσα»
    • Με πέταξαν έξω απ' το πανεπιστήμιο, επειδή αντέγραφα στις εξετάσεις Μεταφυσικής: κοιτούσα την ψυχή του διπλανού μου ~ Γούντι Άλεν
      • I was thrown out of college for cheating on the metaphysics exam; I looked into the soul of the boy sitting next to me
      • Η παιδεία για τους ευτυχισμένους αποτελεί στολίδι και για τους δυστυχισμένους καταφύγιο ~ Δημόκριτος
      • Ο χειρότερος τρόπος για την ανατροφή των νέων είναι το να τους δίνονται όλες οι ευκολίες. Γιατί η ευκολία γεννά τις ηδονές και από αυτές προέρχεται κάθε κακοήθεια ~ Δημόκριτος
      • Η παιδεία είναι για τα παιδιά σωφροσύνη, για τους φτωχούς πλούτος και για τους πλούσιους στολίδι ~ Διογένης
      • Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση ~ Αλέξανδρος Δουμάς (υιός)
      • Αληθινός δείκτης του πολιτισμού δεν είναι το επίπεδο του πλούτου ή της μόρφωσης, το μέγεθος των πόλεων και ούτε η αφθονία των συγκομιδών, αλλά το ήθος των ανθρώπων που ανατρέφει η χώρα ~ Ραλφ Γουάλντο Έμερσον
      • Το μυστικό της ανατροφής βρίσκεται στον σεβασμό προς τον μαθητή ~ Ραλφ Γουάλντο Έμερσον
      • Είναι αδύνατο για έναν άνθρωπο να μάθει ό,τι νομίζει πως ξέρει ήδη ~ Επίκτητος
      • Η βασική ελπίδα ενός έθνους στηρίζεται στη σωστή εκπαίδευση της νεολαίας του. ~ Έρασμος
      • Τούτο είναι που ανατρέπει όλη την οικουμένη. Η αμέλεια που δείχνουμε για την ανατροφή των παιδιών μας ~ Ιωάννης ο Χρυσόστομος
      • Η σημαντικότερη απόρροια της εκπαίδευσης είναι η ανεκτικότητα ~ Έλεν Κέλερ
      • Το υψηλότερο αποτέλεσμα της εκπαίδευσης είναι η ανεκτικότητα ~ Έλεν Κέλερ
      • Άριστος τρόπος ανατροφής των νέων είναι το να συνηθίζουν να αρκούνται μόνο στα πιο αναγκαία ~ Θουκυδίδης
      • Της παιδείας οι μεν ρίζες είναι πικρές, οι δε καρποί γλυκοί ~ Θουκυδίδης
      • Το σχολείο σήμερα διδάσκει τη "γραμματική" του συστήματος ~ Καργάκος Σ.
      • Η ελευθερία χωρίς τη μάθηση είναι πάντα σε κίνδυνο· η μάθηση χωρίς ελευθερία είναι πάντα μάταιη ~ Τζον Φιτζέραλντ Κέννεντυ
      • Η καλλιέργεια του νου είναι τόσο αναγκαία, όσο η τροφή για το σώμα ~ Κικέρων
      • Άνθρωποι που ήπιαν παραπάνω απ' όσο τους επέτρεπε η δίψα της μάθησης, αποτελούν μάστιγα για την κοινωνία ~ Karl Kraus
      • Ό,τι χωνεύουν οι δάσκαλοι, το τρώνε οι μαθητές ~ Karl Kraus
      • Στη γερμανική παιδεία, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η επιστήμη της αποστήθισης ~ Karl Kraus
      • Ο άνθρωπος γεννήθηκε βάρβαρος, εξαγοράσθηκε δε από τη μοίρα του με την εκπαίδευση και μόνο ~ Αλφόνς ντε Λαμαρτίν
      • Εάν δεν ήμουν λειτουργός του Ευαγγελίου, θα ήθελα να ήμουν δάσκαλος σχολείου ~ Λούθηρος
      • Η εκπαίδευση είναι το δικαίωμα, η ανάγκη και η ευθύνη όλων μας ~ Λούβαρις Ν.
      • Πρέπει να γνωρίζει κανείς μερικών πραγμάτων το όλον, όλων δε των πραγμάτων ένα μέρος ~ Μακώλεϊ
      • Ανυψούντες τις ιδιότητες της ψυχής, εκμηδενίζουμε, κατά μέγα μέρος, την πλάνη των αισθήσεων ~ Γκρέγκορ Μέντελ
      • Η μεγαλύτερη επιτυχία για ένα δάσκαλο είναι να μπορεί να πει: Τα παιδιά τώρα δουλεύουν σαν να μην υπάρχω ~ Μαρία Μοντεσόρι
      • Η αντιγραφή στις εξετάσεις είναι τις πιο πολλές φορές η νόμιμη άμυνα που αντιτάσσει ο εγκέφαλος του παιδιού εναντίον ενός στραβού και απάνθρωπου εκπαιδευτικού συστήματος ~ Στράτης Μυριβήλης
      • Ο σκοπός της μόρφωσής μας θα έπρεπε να είναι, να μας μάθει να αρκούμαστε σε λίγα ~ Ντενί Ντιντερό
      • Ο κακός δάσκαλος προσφέρει την αλήθεια, ο καλός μαθαίνει πώς να τη βρεις ~ Ντίστερβεργκ Α.
      • Η εκπαίδευση είναι κεφάλαιο για τον φτωχό και συμφέρον για τον πλούσιο ~ Οράτιος
      • Η εκπαίδευση είναι ένα θαυμαστό πράγμα, αλλά είναι καλό να θυμόμαστε καμιά φορά πως τίποτα που αξίζει να γνωρίσει κανείς μπορεί να διδαχθεί ~ Όσκαρ Ουάιλντ
      • Κάθε φορά που διδάσκουμε κάτι ένα παιδί, το εμποδίζουμε να το μάθει μόνο του ~ Ζαν Πιαζέ
      • Η αποτελεσματικότερη εκπαίδευση είναι αυτή που αφήνει το παιδί να παίζει με όμορφα πράγματα ~ Πλάτων
      • Με κάθε νέο δίδαγμα αποκτάμε και νέο μέσο θεραπείας κατά των δεινών και του χρόνου ~ Πλάτων
      • Μην κάνεις λοιπόν χρήση βίας, στη διδασκαλία των παιδιών αλλά να τ' ανατρέφεις με παιχνίδια, για να μπορέσεις κι εσύ να διακρίνεις ακόμα περισσότερο αυτό για το οποίο το καθένα τους είναι γεννημένο ~ ΠλάτωνΠολιτεία
      • Μικρότερο κακό είναι η αγραμματοσύνη, παρά η κακή και χωρίς μέθοδο εκπαίδευση ~ Πλάτων
      • Η εκπαίδευση (μάλλον με την έννοια της παιδείας) είναι ένας θησαυρός ~ Πλούταρχος
      • Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο για γέμισμα, αλλά μια φωτιά για άναμμα ~ Πλούταρχος
      • Η παιδεία χωρισμένη από την αγιότητα, γίνεται μια τραγική ματαιοπονία ~ Ιουστίνος Πόποβιτς
      • Δυο φορές βλέπουν εκείνοι που μαθαίνουν γράμματα ~ Γεώργιος Πωπ
      • Αναζητήστε την αλήθεια και δε θα την βρείτε, κτυπήστε την πόρτα της και δε θα σας ανοίξει, όμως αυτή η αναζήτηση θα φανεί χρήσιμη για να μάθετε να κάνετε Ζακ Ρανσιέρ
      • Ο παλαιός δάσκαλος δεν ικανοποιείται ποτέ βγάζει μια μάσκα, χαίρεται αλλά η χαρά του διαρκεί λίγο. Σύντομα αντιλαμβάνεται ότι η μάσκα που έβγαλε κρύβει μια άλλη και αυτό συνεχίζεται μέχρι το τέλος όλων των αναζητητών της αλήθειας. Την αφαίρεση των συσσωρευμένων μασκών την ονομάζουμε ιστορία της φιλοσοφίας ~ Ζακ Ρανσιέρ
      • Παιδί μου από τη νεαρά σου ηλικία επέλεξε την υγιή μόρφωση και έτσι θα βρεις την αληθινή σοφία ~ Σοφία Σειράχ στ?18
      • Παιδείας αντέχου (Να έχεις υπομονή για να μορφωθείς) ~ Σόλων
      • Η πολιτική είναι το μοναδικό επάγγελμα για το οποίο δε χρειάζεται εκπαίδευση ~ Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον
      • Όταν ένας σπουδαστής αλλάζει το ρου της ιστορίας, κατά πάσα πιθανότητα δίνει εξετάσεις! ~ Φράνκλιν Τζόουνς
      • Δεν άφησα ποτέ τη σχολική διδασκαλία να αναμειχθεί με την εκπαίδευσή μου ~ Μαρκ Τουαίην
      • Ποτέ δεν επέτρεψα την κρατική εκπαίδευση να εμποδίζει την μόρφωσή μου ~ Μαρκ Τουαίην
      • Άλλο να φέρεσαι στους ανθρώπους ίσα και άλλο να προσπαθείς να τους κάνεις ίσους ~ Φρίντριχ Χάγιεκ
      • Δώσε στον άνθρωπο ψάρι και θα τον χορταίνεις μόνο μια φορά. Μάθε τον να πιάσει ψάρια και θα είναι χορτασμένος όλη του τη ζωή ~ Κινέζικο ρητό
      • Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως ~ Αρχαίο Ελληνικό Ρητό
      • Μη φυλακίζεις τα παιδιά μες στις δικές σου γνώσεις, γιατί σ' άλλους καιρούς γεννήθηκαν ~ Κινέζικο ρητό
      • Οι αμόρφωτοι μόνο κατά τη μορφή διαφέρουν από τα θηρία ~ Αρχαίο ρητό
      • Η εκπαίδευση είναι ο καλύτερος φρουρός της ελευθερίας, παρά ο διαρκής στρατός
      • Καλύτερα να μαθαίνεις, έστω και αργά, παρά να παραμένεις αμαθής
      • Μόρφωση σημαίνει προσαρμογή της ανθρώπινης ψυχής προς τις μεγάλες αξίες του παρελθόντος
      • Ο κόσμος μπορεί να σωθεί μόνο από την πνοή των παιδιών του σχολείου
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2019 14:57 Περισσoτερα...
 


Σελίδα 3 από 172

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ

Διαφήμιση

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ

1944

Το DNA αναγνωρίζεται ως γενετικό υλικό.

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Μαθητικο Συνεδριο Πληροφορικης

ΤVSpot Τεχνικού Μουσείου