Φίλοι του Τ.Μ.Θ.

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Science Fiction: Ταξίδι στο Άγνωστο

E-mail Εκτύπωση PDF

9 ΟΚΤ 2017 - 14 ΙΑΝ 2018

Σε διάφορους χώρους της Στέγης Ωνάση

Δύο χρόνια μετά την έκθεση "Digital Revolution", η Στέγη συνεργάζεται ξανά με το Barbican του Λονδίνου για την έκθεση "Science Fiction: Ταξίδι στο Άγνωστο", παρουσιάζοντας τη μακρόχρονη επιρροή της επιστημονικής φαντασίας σε όλο το εύρος της σύγχρονης κουλτούρας. Ετοιμαστείτε για ένα ταξίδι με οδηγό την επιστημονική φαντασία: από το 19ο αιώνα στο μέλλον και πίσω στο σήμερα, στα βάθη της ανθρώπινης αντίληψης.



Φωτογραφία © Dan Tobin Smith | Σχεδιασμός: Praline

Στέγη συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον πολιτιστικό χώρο Barbican του Λονδίνου και παρουσιάζει την έκθεση Science Fiction: Ταξίδι στο Άγνωστο. Η επιστημονική φαντασία, που κάποτε απευθυνόταν σε ένα μικρό και εξειδικευμένο κοινό, σήμερα βρίσκεται παντού γύρω μας, έχοντας επηρεάσει ως είδος την τέχνη, το design, τον κινηματογράφο, τη λογοτεχνία. Εξερευνά τα μυστήρια που μένουν ακόμα να ανακαλυφθούν και τη δύναμη της ανθρώπινης διάνοιας να τα επιλύσει. Δημιουργεί φανταστικές συνθήκες που φωτίζουν, συχνά κριτικά, τη σημερινή μας πραγματικότητα.

Ταξιδέψτε "μέσα από εμβληματικά βιβλία και κόμικς, κινηματογραφικά και μουσικά έργα που σχετίζονται με την επιστημονική φαντασία και μας έχουν «στοιχειώσει»" σε μια έκθεση που κάνει το άγνωστο να μοιάζει πολύ οικείο......

Από τις προθήκες θαυμάτων του 19ου αιώνα στην απεραντοσύνη του διαστήματος και μέσα από τις πόλεις του μέλλοντος στα εσώτερα τοπία της ανθρώπινης αντίληψης. Εξερευνήστε τις μυστηριώδεις χώρες του Ιουλίου Βερν και του Τζόναθαν Σουίφτ, ανακαλύψτε νέους γαλαξίες μέσω του Star Wars και του Alien, περιηγηθείτε ανάμεσα σε εξωγήινους και σταθείτε δίπλα σε εμβληματικές διαστημικές στολές κινηματογραφικών blockbusters, όπως του Star Trek και του Interstellar. Στη συνέχεια, φανταστείτε δυστοπικούς κόσμους με το Handmaid?s Tale, το Hunger Games, το Κουρδιστό πορτοκάλι, το 28 Days Later και το τηλεοπτικό Black Mirror. Τέλος, όταν δεν θα υπάρχει τίποτε άλλο να εξερευνήσετε παρά μόνο η ανθρώπινη συνειδητότητα, βιώστε τη μεταμόρφωση και μετάλλαξη του ανθρώπινου σώματος μέσα από τα μάτια του Ονειρομάντη, του Donnie Darko, του eXistenZ.

Η έκθεση περιλαμβάνει και έργα σύγχρονων καλλιτεχνών που εμπνέονται από τις δυνατότητες της επιστημονικής φαντασίας, ενώ πλαισιώνεται από μια σειρά συναυλιών, συζητήσεων, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εργαστηρίων και κινηματογραφικών προβολών που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Νοέμβριος 2017 23:27 Περισσoτερα...
 

Richard Feynman

E-mail Εκτύπωση PDF

Written by Δ.Μ.

Richard Feynman : Ο θεωρητικός των θεωρητικών αλλά και ο φυσικός των φυσικών και ο δάσκαλος των δασκάλων

 

Η φυσική του εικοστού αιώνα πολύ συχνά καθορίζεται από ένα ζευγάρι διάσημων θεωριών, ισχυρών εργαλείων για την περιγραφή της φύσης, δηλαδή, τις θεωρίες της Γενικής Σχετικότητας και της Κβαντομηχανικής, που παρουσιάστηκαν στον κόσμο ανάμεσα στο 1915 και 1925, αντίστοιχα. Αλλά μεταξύ αυτών των δύο ημερομηνιών, το 1918, γεννήθηκε ένας φυσικός που θα ήταν ικανός να εργαστεί, για την ενοποίηση των δύο αυτών κορυφαίων θεωριών του εικοστού αιώνα, ο Richard Feynman. Ήταν ένας εξαιρετικά ενδιαφέρον άνθρωπος και είχε μια σπάνια διαίσθηση στη φυσική. Πολλοί όμως τον θυμούνται για την παραξενιά του αλλά και το χιούμορ του.

 

Richard-Feynman

 

Ένας μεγάλος σύγχρονος θεωρητικός φυσικός

O Richard Feynman υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους σύγχρονους θεωρητικούς φυσικούς. Θεμελίωσε την Κβαντική Ηλεκτροδυναμική, (QED), ένα σετ εξισώσεων που υπολογίζουν θεωρητικά τις αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στα άτομα και στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.

Αλλά υπάρχουν ακόμη σημαντικές συνεισφορές του Feynman στη Φυσική. Αναφέρουμε μερικές από αυτές:

Με βάση την QED βρέθηκε, θεωρητικά, ότι η μαγνητική ροπή του ηλεκτρονίου g είναι 2.00231930476, ενώ όταν μετρήθηκε πειραματικά βρέθηκε 2.00231930482. Δηλαδή συμφωνεί με τα πειραματικά δεδομένα με ακρίβεια 13 δεκαδικών ψηφίων, που είναι η μεγαλύτερη ακρίβεια στην ιστορία της Φυσικής.

Μια άλλη πρόβλεψη της QED ήταν η περίφημη «μετατόπιση Lamb», ανάμεσα στις ενεργειακές στάθμες 2s και 2p του ατόμου του υδρογόνου, που δεν μπορούσε να προβλέψει η εξίσωση του Dirac.

Πρόβλεψε, με βάση πάλι την QED, την υπέρλεπτη υφή του ατόμου του υδρογόνου, που είναι η διαφορά ενέργειας ανάμεσα στις καταστάσεις 3s και 1s του συστήματος ηλεκτρονίου και πρωτονίου του υδρογόνου. Αυτή οφείλεται στην αλληλεπίδραση της πυρηνικής μαγνητικής ροπής με τη μαγνητική ροπή του ηλεκτρονίου.

Μια καταπληκτική ιδέα ήταν να περιγράψει τις αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στα στοιχειώδη σωματίδια με απλά διαγράμματα, τα οποία ονομάζονται διαγράμματα Feynman, και τα οποία μας διευκολύνουν σημαντικά στην απλοποίηση των διαφόρων υπολογισμών. Η θεωρία αυτή είναι μια καθαρά διαισθητική μορφή της κβαντικής ηλεκτροδυναμικής.

Άλλη θεωρητική συνεισφορά του ήταν στην ουσιαστική  αποσαφήνιση της θεωρίας της ασθενούς αλληλεπίδρασης των στοιχειωδών σωματιδίων και στην επαναδιατύπωση της κβαντομηχανικής.

Διατύπωσε την θεωρία του υπερρευστού ηλίου, ενώ  ανέπτυξε δε και την θεωρία των partons που είναι ισοδύναμη με τη θεωρία των κουάρκς.

Μια άλλη ανεκτίμητη μεθοδολογική κληρονομιά του, ήταν η αναδιατύπωση της κβαντικής θεωρίας με την εισαγωγή της λεγόμενης ολοκλήρωσης στο σύνολο των τροχιών. Με την νέα διατύπωση, χωρίς να εισάγει τίποτα καινούργιο, προσεγγίζουμε το άλυτο ακόμη θέμα της συνεπούς  κβάντωσης της σχετικιστικής βαρύτητας.

Και τέλος το σπουδαιότερο, είναι ότι οι φυσικοί θα τον θυμούνται σαν τον μεγάλο δάσκαλο της Φυσικής, στο επίπεδο της Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με το περίφημο έργο του «The Feynman Lectures in Physics», καρπό της διδασκαλίας του στο Τεχνολογικό Ίδρυμα της Καλιφόρνιας, στις αρχές της δεκαετίας του ΄60, όπου πέρασε τα τελευταία 38 χρόνια της σταδιοδρομίας του.

Είναι επίσης γνωστό, ότι η έννοια της νανοτεχνολογίας ακούστηκε για πρώτη φορά, περίπου σαράντα χρόνια πριν, από τον Richard Feynman. Ο Feynman  συναρπάστηικε από το μικροσκοπικό κόσμο, εξετάζοντας την αλληλεπίδραση των ατομικών σωματιδίων στα πλαίσια της Κβαντικής Ηλεκτροδυναμικής και έκανε την πρόβλεψή ότι τα πρωτόνια και τα νετρόνια είναι φτιαγμένα από άλλα σωματίδια (τα γνωστά quarks).

Ο Richard Feynmann είχε σαφώς τις μεγαλύτερες δυνατότητες έμφυτης αντίληψης από κάθε άλλον σύγχρονό του φυσικό. Στον πανηγυρικό που εκφώνησε κατά την βράβευσή του με το Nobel φυσικής το 1965, είπε «Συχνά δεν καταλάβαινα και ούτε μπορούσα να αποδείξω πως παρήγαγα  την σειρά από εξισώσεις και κανόνες της QED. Ποτέ δεν κάθισα κάτω όπως έκανε ο Ευκλείδης, να βεβαιωθώ ότι όλα αυτά προκύπτουν από μια σειρά αξιωμάτων».

 

Feynman

 

Ο Feynmann εκτός από μεγάλος δάσκαλος είχε και μεγάλο χιούμορ. Τις ιστορίες που τον αφορούν, τις κυκλοφόρησε ο ίδιος μάλιστα σε βιβλίο. Τσουχτερός μεν στην κριτική, προσιτός όμως στους φοιτητές, αντικομφορμιστής και φόβητρο στους ισχυρούς για την κριτική του.

Αλλά ενώ, πρώτα απ΄ όλα, ενδιαφερόταν για τη φυσική, δεν παραμέλησε την επαφή του με τη Φύση, τις Τέχνες (πήρε μαθήματα ζωγραφικής και σχεδίου) και τη μουσική. Είναι γνωστό πόσο του άρεσε να παίζει το αγαπημένο του ντραμς.

Συνέχισε να ασκεί την τέχνη συγχρόνως με τη φυσική, ως το τέλος της ζωής του.  Έτσι ασχολήθηκε ακόμη και με την αποκρυπτογράφηση της ιερογλυφικής γραφής των Μάγια.

Μεταξύ των άλλων, έγραψε την αυτοβιογραφία του που έγινε αμέσως bestseller, «Surely You?re Joking, Mr. Feynman!«,  «Ο χαρακτήρας του φυσικού νόμου» μια σειρά μαθημάτων του 1964 στο Πανεπιστήμιο Cornell, «QED: The Strange Theory of Light and Matter» και άλλα πολλά.

Εκτός του Νόμπελ, βραβεύτηκε με πολλά βραβεία κατά τη διάρκεια της ζωής του, συμπεριλαμβανομένων του βραβείου Albert Einstein (1954, στο Princeton) και του βραβείου Lawrence (1962).

Όπως είπε και η Valentine Telegdi, ο Feynman δεν ήταν μόνο ο θεωρητικός των θεωρητικών αλλά και ο φυσικός των φυσικών και ο δάσκαλος των δασκάλων.

Ο Feynman πέθανε βαριά άρρωστος στις 15 Φεβρουαρίου του 1988.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 31 Οκτώβριος 2017 00:26 Περισσoτερα...
 

Έκθεση Για Το Έργο Του Νικόλα Τέσλα Στο «Νόησις»

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Πώς θα είχαν εξελιχθεί η επιστήμη της μηχανικής, η τεχνολογία, αλλά και η καθημερινότητά μας, εάν ο Νικόλα Τέσλα είχε ολοκληρώσει κάποια από τα μεγαλύτερα πειράματά του, που αποτέλεσαν όραμα της ζωής του, όπως για παράδειγμα η ασύρματη δωρεάν μεταφορά ενέργειας; Το ερώτημα εξακολουθεί να παραμένει ρητορικό, αλλά σίγουρα μέσα από μια συνοπτική ξενάγηση στα εκατοντάδες επιτεύγματα του μεγάλου αυτού επιστήμονα εφευρέτη του 20ου αιώνα μπορεί κάποιος να αντιληφθεί ότι η ανθρωπότητα θα είχε κερδίσει πολύ περισσότερες δυνατότητες, πολύ πιο γρήγορα και με μεγάλη οικονομία.

Η περιοδική έκθεση «Νικόλα Τέσλα: Ο άνθρωπος που εφηύρε το μέλλον» φιλοξενείται στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «Νόησις» και στοχεύει να αναδείξει το πολυσήμαντο έργο του, που διαμόρφωσε τον αιώνα του και άνοιξε νέες προοπτικές για το μέλλον. Σε συνεργασία με το Μουσείο «Νικόλα Τέσλα» του Βελιγραδίου, επιχειρείται παράλληλα η ανάδειξη της πολύπλευρης προσωπικότητάς του, η ευφυΐα και ο οραματισμός του, αλλά και η κοσμοθεωρία του για την ζωή, καθώς ο Νικόλα Τέσλα υπήρξε, με τις αξίες που πρέσβευε, και ένας φιλόσοφος.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 22 Νοέμβριος 2017 13:57 Περισσoτερα...
 

Η τέχνη της μελέτης

E-mail Εκτύπωση PDF

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, είναι πώς θα μάθουν οι μαθητές τον τρόπο μελέτης, ώστε η προσπάθεια τους να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ο τρόπος της μελέτης είναι βασικός παράγοντας για την πρόοδο του μαθητή που συνεχώς αξιολογείται. Οι καλοί βαθμοί δεν εξαρτώνται από το πόσο κάθεται κανείς και μελετά, αλλά από το πώς μελετά.

ΧΩΡΟΣ - ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Ο χώρος και ο χρόνος αποδεδειγμένα είναι σπουδαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση της μελέτης κάθε ανθρώπου.

ΧΩΡΟΣ:

Καλό είναι ο ίδιος ο μαθητής να επιλέγει το χώρο της μελέτης του που θα είναι ένα ήσυχο δωμάτιο του σπιτιού του, μακριά από όλους εκείνους που μπορεί να τον ενοχλούν και ιδιαίτερα από τα μικρά παιδιά της οικογενείας.
Στο γραφείο να είναι τακτοποιημένα τα βιβλία και ό,τι άλλο είναι απαραίτητο για το διάβασμα του συγκεκριμένου μαθήματος. Αναμνηστικά, φωτογραφίες, τηλέφωνο, ραδιόφωνο, τηλεόραση και κάθε άσχετο αντικείμενο με το διάβασμα αντικείμενο πρέπει να μην υπάρχουν στο γραφείο την ώρα της μελέτης, όσο κι αν μας αρέσει η νομίζουμε ότι δεν εμποδίζουν τη μελέτη μας. Ο φωτισμός πρέπει να πέφτει από πίσω αριστερά ή από μπροστά και διαγώνια.

Το βιβλίο να απέχει από τα μάτια 25-30 εκατοστά. Τα μάτια πρέπει να ξεκουράζονται κατά διαστήματα για μερικά δευτερόλεπτα, κοιτάζοντας σε μακρινή απόσταση η ανοιγοκλείνοντας τα. Επίσης η σπονδυλική στήλη να είναι κάθετη προς το κάθισμα. Μελέτη ξαπλωμένος(η) δεν γίνεται. Κατά τα διαλείμματα είναι απαραίτητο να γίνεται αλλαγή του χώρου.

ΧΡΟΝΟΣ:

Ο καθένας άνθρωπος έχει ορισμένες ώρες κατά τις οποίες είναι πιο αποδοτικός. Ο μαθητής όμως έχει περιορισμένο χρόνο μελέτης, γι' αυτό δεν πρέπει να τον σπαταλά άσκοπα ούτε να αναβάλει τη μελέτη για αργότερα, γιατί ο χαμένος χρόνος δεν κερδίζεται με βιαστικό διάβασμα. Καλό είναι η μελέτη να γίνεται την ημέρα παρά τη νύκτα και να υπάρχουν ορισμένες ώρες μελέτης. Κάθε αλλαγή χρειάζεται χρόνο προσαρμογής.
Το διάλειμμα είναι απαραίτητο και βοηθάει τη μάθηση, αλλά πρέπει να είναι προκαθορισμένης και μικρής διάρκειας και να τηρείται. Κατά τα διαλείμματα οι δραστηριότητες πρέπει να είναι διαφορετικές από το διάβασμα αλλά όχι κουραστικές ή τέτοιες που δύσκολα διακόπτονται.
Η σωματική ευεξία είναι προϋπόθεση για την αποδοτική μελέτη, γι' αυτό χρειάζεται κατάλληλη υγιεινή διατροφή και τα γεύματα να είναι σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το άδειο στομάχι όσο και το παραφορτωμένο είναι σοβαρός εχθρός της μελέτης.
Επίσης είναι απαραίτητη η κίνηση και η κανονική γυμναστική που δεν κουράζει. Απαραίτητος είναι ο αρκετός ύπνος για την αναζωογόνηση του σώματος.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Για την επιτυχία κάθε δουλειάς χρειάζεται η κατάλληλη μέθοδος και ο καλός σχεδιασμός. Το χρονοδιάγραμμα της μελέτης μας βοηθάει να κάνουμε σωστή δουλειά σε σύντομο χρονικό διάστημα, γι αυτό καλό είναι πριν αρχίσουμε τη μελέτη, να προγραμματίσουμε:

Ποιο μάθημα θα μελετήσουμε πρώτο, δεύτερο, κ.λ.π. Συνήθως αρχίζουμε από το ευκολότερο, αλλά αυτό είναι εντελώς προσωπικό, και γι' αυτό πρέπει τα δυσκολότερα μαθήματα να τα αφήνουμε για τις ώρες που το μυαλό μας είναι ακμαίο. Όποια και να είναι η σειρά που θα ακολουθηθούνε πρέπει να την τηρούμε καθημερινά.

Τελειώνοντας τη μελέτη κάθε μαθήματος πρέπει να μην υπάρχουν αμφιβολίες γι' αυτό προσπαθούμε να τις ξεδιαλύνουμε κατά βάθος, έτσι δεν θα χρειάζεται να ασχοληθούμε αργότερα πάλι με αυτή. Στη μελέτη δεν χρειάζεται βιασύνη και εκνευρισμός.

Όταν το πρόγραμμα δεν εκπληρώνεται πρέπει να αναρωτηθούμε εάν πρέπει να καλυφθεί το κενό με μείωση του ελεύθερου χρόνου. Σε περίπτωση που συνεχίζεται η αποτυχία εκπλήρωσης του προγράμματος, πρέπει να αναζητηθεί ο λόγος και να γίνει νέος προγραμματισμός. Στις περιπτώσεις αυτές οι καθηγητές μπορούν να βοηθήσουν το μαθητή/τρια να βρει τα αίτια να τα καταπολεμήσει και νά προχωρήσει στον κατάλληλο προγραμματισμό.

ΧΡΟΝΟΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΗ

Όταν έχουμε συγκεκριμένη ύλη και χρόνο, όπως στις εξετάσεις, τότε για τον προγραμματισμό μας πρέπει να λογαριάσουμε:

-Πόσες ώρες έχουμε διαθέσιμες και πόσες μπορούμε να μελετήσουμε κάθε μέρα.
-Πόσες σελίδες κατά μέσο όρο μπορούμε να διαβάσουμε σε μια χρονική περίοδο [ ημέρα, εβδομάδα].
-Σε πόσες ώρες μπορούμε να διαβάσουμε μια φορά όλη την ύλη.
-Σε πόσες ώρες μπορούμε να κάνουμε μια επανάληψη.
-Πόσος χρόνος χρειάζεται για την τελική επανάληψη.
-Στον προγραμματισμό υπολογίζουμε και χρόνο για τυχαία γεγονότα.

Περισσoτερα...
 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΝΟΗΣΙΣ" ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

E-mail Εκτύπωση PDF

 

by Hellenic News

 

Το ΝΟΗΣΙΣ απέσπασε ύψιστη τιμητική διάκριση λαμβάνοντας εύφημο μνεία από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Τεχνολογικών Κέντρων και Μουσείων (ECSITE - The European Network of Science Centers and Museums) για το πρόγραμμα φιλοξενίας προσφύγων που εφαρμόζει από τον Σεπτέμβριο 2016.

Η διάκριση αυτή αποτελεί ορόσημο στην ιστορία του φορέα και η απονομή πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της ECSITE που φέτος έγινε στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Πρόκειται για μια δράση που ξεκίνησε με πρωτοβουλία και ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο από τον Πρόεδρο του ΝΟΗΣΙΣ, καθηγητή κ. Μιχάλη Σιγάλα, όσο και από τον Αντιπρόεδρο καθηγητή κ. Μανώλη Πλειώνη. Στο πλαίσιό της παιδιά προσφύγων με τους συνοδούς τους παρακολουθούν προβολή ταινίας στο Πλανητάριο, μεταγλωττισμένη στα αραβικά, ξεναγούνται με διερμηνέα στο Μουσείο Τεχνολογίας, ενώ σε κάθε συμμετέχοντα προσφέρεται κολατσιό.

Μέσω του προγράμματος αυτού, το ΝΟΗΣΙΣ ευελπιστεί να προσφέρει στους δοκιμαζόμενους συνανθρώπους μας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εικονικά ταξίδια στο διάστημα, να γνωρίσουν τις θετικές επιστήμες και τις εξελίξεις της τεχνολογίας μέσα από μία εκπαιδευτική και ταυτόχρονα ψυχαγωγική ξενάγηση στο Μουσείο, να συμμετάσχουν σε μια πολιτιστική δραστηριότητα και ίσως να ατενίσουν με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον.

Το ΝΟΗΣΙΣ με το πρόγραμμα αυτό επιτελεί ένα έργο προσφοράς στους πρόσφυγες και φιλοδοξεί να συμβάλλει στη διαμόρφωση κλίματος φιλοξενίας, στην προσαρμογή τους στον τρόπο ζωής και την ενσωμάτωσή τους στον κοινωνικό ιστό της χώρας. Αλληλεγγύη και κατανόηση, προσπάθεια και συμπόρευση είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν τη δράση αυτή που προγραμματίζεται να συνεχισθεί με αμείωτη ένταση.

Σημειώνεται ακόμη ότι, δεδομένης της κυβερνητικής πολιτικής να εντάξει στην ελληνική σχολική εκπαίδευση τα παιδιά των προσφύγων, το πρόγραμμα προβλέπεται να προσαρμοστεί ανάλογα και να φιλοξενεί παράλληλα ομάδες προσφύγων και ελλήνων μαθητών στις οποίες θα παρέχεται το ίδιο πρόγραμμα σε διαφορετική γλώσσα.

Η προσπάθεια συνεχίζεται και με την ύψιστη αυτή τιμητική διάκριση το κοινωνικό έργο του ΝΟΗΣΙΣ ενισχύεται και αποκτά περιεχόμενο και υπόσταση σε διεθνές επίπεδο.

by Hellenic News - Published on: October 21, 2017

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Νοέμβριος 2017 23:28
 


Σελίδα 6 από 124

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ

Διαφήμιση

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ

1938

Εφευρίσκεται το στυλό διαρκείας και εκτοπίζονται τα μελανοδοχεία και οι στυλογράφοι.

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Μαθητικο Συνεδριο Πληροφορικης

Αφιέρωμα ΕΡΤ3 για το Συνέδριο

ΤVSpot Τεχνικού Μουσείου